Vi ska bli med hund♥

Jag har så mycket planer för livet just nu, men jag har en riktigt stor plan som gynnar både mig och Loke! När vi har fixat en lägenhet till oss själv, så ska vi börja spara pengar eller vi ska börja redan nu faktiskt. Men det lär behövs en del för det vi ska köpa kostar en hel del. 
Något Loke alltid har älskat och alltid kommer att älska är djur i alla dess former och färger, och det är gör jag med och har alltid gjort. Jag har alltid haft ett tomt hål i mitt hjärta sen vi avlivade mina käraste hundar för ett par år sen, det är något jag ännu inte klarar av att prata om för det är fortfarande jobbigt och jag får alltid en tår i ögat av att tänka på de, men jag vet att de har det bra nu tillsammans i himmeln. 
 
Men som ni nog har förstod nu så är det sista jag vill ha just nu är barn och kille, eller ja en mogen trevlig MAN är ju inte fel. Men nej, det skapar problem (du ska såna fall ha jobb,lägenhet och en trevlig mamma).Nej nu skoja jag bara. Varken mera barn eller kille, det räcker med min älskade underbara son♥
 
Men iallafall åter till min/våran plan, eftersom Loke älskar djur har jag bestämt mig för att vi ska skaffa en hund så fort vi har kommit hemifrån och fått ordning på allting. Jag vet exakt vilken hund vi ska ha också, jag vill ha en lagom stor som klara lite vikt och så. Tanke på att Loke ska kunna busa med hunden utan att den faller isär som en pinne.. Så alla mini hundar försvinner på listan, men jag vill heller inte ha en jätte hund eftersom den ska kunna följa med oss överallt. Så vi ska skaffa en......bullterrier, hur söta är inte de?! jo underbart söta och jag är förälskad i de! Så nu är det bara dags att börja spara pengar till diverse saker, för vi ska ha en hund =). 
 
 
Vem älskar inte de här sötnosarna? Åh jag längtar tills jag får ta hem en liten bullterrier valp, mys!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0