The Bitch Is Back

Jag är tillbaka ensam med Loke, jag leverera just nu för mig själv och för Lokes skull. Vi är ensam och vi njuter av det! Nu är det bara vi emot världens och vi kommer leverera det jäkligt bra! :) Ifall ni vill veta något så får ni ställa frågor istället, orkar inte förklara allting just nu.. 
 
 
Idag har det iallafall varit en helt jäkla bra dag faktiskt trots lite grin och trots, Loke har varit hemma sen i tisdag med feber och snor, tror det är tänder på gång. Feber har äntligen släppt (förhoppningsvis). Men iallafall igår så gjorde vi inte så mycket, vi lekte ute och myste mest i soffan hel dagen. Idag har det dock varit en dag med full rulle, planerna va att jag skulle fixa mitt hår. Men med en sjuk son fick det bli inställt tills han kan gå tillbaka på dagis. Idag blev det istället ett möte som gav mig ett jobb, woopawoopa jag är överlycklig. Känns som om det börjar bli till min fördel nu, men iallafall sen åkte vi vidare in till stan (slussen) för att sälja av lite babyskydd med bas, blev rik för en kvart. Min telefon beslutade sig för att säga godnatt och fick åka in på service i Märsta, tackar gudarna att han flörtade med mig och fixade på 40 minuter samt för ett bättre pris :) 
Men denna dag är inte slut ännu, vi ska strax fixa maten som får bli resten från igår. Sen ska Loke hoppa in en dusch innan vi ska iväg och handla lite grann på Maxi och sen så ska vi på lägenhetsvisning, Fullt upp om inget annat, men det är skönt, slipper tänka så mycket. 
Sen blir det raka vägen hem och i sängen med Loke, han får vara hemma imorgon också och bara ta det lugnt tills måndag. När han har somnat så ska jag ta tag i städningen, vika tvätt och skura, sånt där kul man älskar att göra en torsdag kväll. 
Imorgon ska vi förbi läkaren, sen svänga förbi myrorna och se ifall vi kan göra några fynd, efter det så tar vi nog en sväng förbi min syster i Skogås äldsta systerdotter fyller år, så tänkte lämna en present fast den är dock inte redo ännu, men snart så :). 
Men nu ska jag slå på en barnfilm åt Loke, ni får ha en bra torsdag kväll så hörs vi! :)

Kommentarer
Postat av: Anjo

Hittade precis din blogg så du får stå ut med att du får kommentarer på lite äldre blogg-inlägg :) Grattis iaf till jobbet! :) Kram

2013-06-07 @ 15:29:42
URL: http://anjo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0