Svar och "känslor"

 
 
För det första jag vet EXAKT vad som kan hända men som inte kommer att hända. Så kan vi släppa det nu? Jag mår bra, Loke mår, han behövde inte slå larm. Herregud du är ju patetisk!
Sen ärligt tycker DU att jag sätta sätta mig ner och skriva om min känslor, när du inte ens verkar ha lärt dig stava ditt egna namn, är du på riktigt?! Du tycker seriöst att jag ska blotta hela mitt liv FÖR dig som inte ens kan skriva ditt namn på raden där till till och med står "Namn:".. Säg att du skämtar med mig för du sitter på riktigt och skriver att du hoppas på att jag mår dåligt bakom min stängda dörr! Det är ju skrämmande och jag hoppas verkligen du får den vården du behöver om det så är inspärrad på ett psykhem lååååååångt bort! 
 
Men fine du vill ha min känslor, vad vill du veta? Att jag var självdestruktiv större del av min tonår, att jag försökte ta livet av mitt ett x antal gånger som tonåring, att jag en vecka innan jag fick veta att jag va gravid försökte hänga mig själv i trappen? Att jag blandad alla sortes tabletter och svalde de med vodka ihop om att det skulle ta livet av mig, att jag måste ta starkare tabletter för feber och huuvdvärk, för att alvedon inte har någon effekt på mig nu för tiden, att jag har skurit mig själv innan jag fick Loke? Att jag blev grovt misshandlad av mitt ex som 14 årig, att min tjejkompis försökte sälja mig för att få en cigg av några utländska killar, att min första pojkvän var otrogen, att jag har varit gravid två gånger innan Loke, Att jag saknar mitt ex i mellan trots misshandeln, Att jag har träffat killar via heta linjen som 14 åring, Att jag har blivit våldtagen av 37 årig, Att jag har gått igenom en förlossningsdepression? Att jag har gått hos bup mer än 1 gång i livet?  Att jag som 13 åring hängde med Killar som var 26 år och knarkare, Att jag ibland önskar att Lokes "pappa" kunde växa upp? Att jag ibland önskar att allt hade fungerat och blivit en familj, Att jag svälter mig själv minst en gång per år, Att jag i mellanåt ångrar att jag gjorde abort, Att jag inte gråter eller gråtit nånting för aborten, Att aborten va bästa valen, att jag hade ALDRIG klarat av ett till barn, att jag avskyr skolan, att jag har legat med Omars kompis, att jag har flörta mig 2 av hans andra vänner, att han bästa vän har sett mina bröst, att jag har legat med Omars ex nuvarande pojkvän.. 
 
Vad är det du vill veta? Vilka känslor är det du vill ha? Tyvärr inget av det där tar på mig längre, det är inget som sårar mig i dagens läge. För sen jag fick Loke har jag vuxit och mognat, jag vet vad jag vill här i livet och jag vet att om jag kämpar lite mera och lite hårdare som kommer jag nå dit.. Men i dagens läge är jag LYCKLIG med mitt liv precis som det är, för jag har Loke och han är det vackraste och finaste gåvan jag NÅGONSIN kan få i mitt liv. Jag har gjort många dumma val här i livet, jag har gjort saker jag inte är stolt över, jag har också varit tonårig, jag hann med saker även fast jag bara var 16 när jag fick Loke. 
Men det spelar ingen roll längre, jag har gått igenom så mycket skit i mitt liv att såna som dig inte längre sårar mig och jag tar inte åt mig längre även fast folk kallar mig barnmördare eller skickar 400 olika mail till mig på små foster och skriver att jag är en mördare. Jag har lärt mig att hålla huvudet högt och sikta högt här i livet. Så pateiska människor som dig tar inte mig och kommer aldrig mera göra, jag är starkare och det har du själv bevisat. Jag har precis blottat hela min tonårs period för folk över hela världen, jag har precis släppt ut mina tankar som jag har burit på mig i 6 års tid, men det är du som är feg i det hela för du vågar inte ens blotta ditt egna namn när du försöker trycka ner mig och försöker få mig att må dåligt. Det sorgligaste är ju att du aldrig kommer få det att funka, att du aldrig kommer få mig att må dåligt. 
 
Så nu har du fått din del av mina "känslor" som du sååå gärna ville ha och för att göra dig besviken, så nej jag mår inte dåligt bakom stängda dörrar utan jag mår faktiskt jäkligt bra och jag är lycklig! 
Jag hoppas du trivs i Hägersten dessutom ;)
Ha en bra fredag nu för det ska jag ha! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym Hägersten :-)

Jag menar inte något elakt med att jag tycker att du skall kolla antal tabletter du äter och blandar ihop, tycker bara att det var en ganska stor blandning tabletter du tog. Och heller inte med att du inte visar känslor. Bara du är så ung och varit med om så mycket och ändå står upp. Förlåt om du/vi missuppfatta varandra!

2013-03-22 @ 15:38:10
Postat av: Boyden

Asså gud vad folk ska lägga sig i? Vad än Eleanor gör så tycker folk att det är fel. Sluta läs hennes jävla blogg om det så jobbigt att hon gör "misstag" etc.
Du är en stark tjej Eleanor! Du verkar vara en dundermamma åt lilla Loke. DU är stark nog att göra abort, det kunde inte varit ett lätt beslut. Mina tankar finns hos dig.

2013-03-24 @ 10:23:36
URL: http://nattstad.se/Sboyden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0