Svar

Så du lägger upp bilder på magen och skriver bebis ♥ Gör inte en abort dig till en jävligt sjuk människa då? Du väljer att mörda ett barn för att ditt andra ska va lite gladare. Men om vi ska va ärliga så har du inte gjort abort va? Du va inte ens gravid du bara spände ut magen. Ingen tror på att du var gravid.
 
Svar: 
Jag la ut en bild på instagram och skrev "bebis♥" för att jag var gravid med Omar's barn. Och att du anser att jag är en sjuk människa för att jag väljer abort är ju bara konstigt. Så du tycker hellre att jag ska behålla ett barn, bli ensamstående med TVÅ barn, bo hemma hos mina föräldrar, ingen större inkomst förutom underhållstöd och sånt. Så jag lär behöver gå till sociala för att få hjälp att kunna försörja mina två barn och tvingas då att ge igenom massa utredningar och diverse saker för att få det gå igenom. Sen ska jag behöva drabba hela min familj och mina föräldrar med att bo hemma med TVÅ barn. Låter det rimligt tycker du? Är det ett vettigt och moget val att göra här i livet?! Hade det varit så att jag och Omar hade fortsätta vara tillsammans att det jag ABOSLUT behållt barnet. Men så är det inte längre och jag tänker inte vara den elak människan som sätter ett till barn till världen som jag inte kommer ha råd att försörja! Jag har Loke och ja han är viktigast just nu och han kommer vara gladare ifall han inte får ett syskon just nu för han behöver sin mamma för sig själv. Det är bara egoistiskt att behålla ännu ett barn och göra vårt liv ÄNNU tuffare än vad det redan är! Så att du kallar mig sjuk människa är ditt val, jag tar inte åt mig speciellt mycket för jag har ingenting att bevisa för dig. Men eftersom du inte tror på mig att jag har gjort abort så kan du väl skicka din adress så kan jag skicka min blodiga bindor ifrån abortet så vi just se om du tror på mig då!
Sen har jag Loke som inte har en pappa på heltid och jag tänker inte sätta ett till barn till världen som inte kommer ha en pappa på heltid. Och hur ska Omar kunna ta hand om TVÅ barn samt en soc utredning om dagarna? Nej just det kommer inte gå! 
Så ja som du så fint säger "mördar jag ett barn för att mitt andra barn ska vara gladare".
Nu tackar jag för mig, hejdå sinnesjuka människa! Du måste antingen vara mentalt störd, ha 55 barn med olika pappor för att du inte vill göra abort, gå på droger eller så är du bara allmänt sinnessjuk och bör sitta inne på psyket! Du behöver hjälp!! 

Kommentarer
Postat av: Amanda -- mamma till Viggo

Jag förstår helt ditt beslut, men är lite nyfiken på hur långt du var gången i graviditeten..? Med tanken på din ganska 'rejäla' kula du hade :) Kram

2013-03-17 @ 14:57:41
URL: http://amzie.blogg.se
Postat av: Anjo

Du gjorde det du tyckte var rätt och ingen har någon som helst rättighet att påstå att ditt beslut inte var något annat än just rätt. Ingen annan än du vet vilken situation det var; tråkigt att människor alltid ska dömma och ha åsikter om vad andra gör.

2013-06-07 @ 15:36:37
URL: http://anjo.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0