Svar

 
 
Hej Ella! 
ja det är väl klart att jag vet att det är opiater i citodon, jag är kan liksom läsa innan jag häller i mig saker och ting. Men tyvärr jag är varken beroende av citodon eller heroin, så förstår inte ens riktigt varför du nämner det. Sen är ju frågan hur det vet att det är opiater i citodon, är det så att du sitter och häller i dig det varje fredag kväll för att ha lite roligt heller?! 
Sen så vet jag exakt vilka och hur många tabletter min kropp klarar av utan att jag tuppar av och förlorar förståndet. Dessutom så sov Loke, eftersom det var EFTER hans läggdags och han sover bredvid mig så jag vaknar bara han gnyr lite grann..

Kommentarer
Postat av: Carro

Har inget med kommentaren i inlägget att göra, skulle bara säga att det är skitkul att du bloggar igen :d!

2013-03-21 @ 08:31:42
Postat av: Anonym

Fast vargör tar du citodon för feber?

2013-03-21 @ 11:58:59
Postat av: Ella

Ja eller så har jag en läkarutbildning om du vet vad det är??
Fattar inte varför du svarar med taggarna utåt?? Ville bara va trevlig OCH varna dig! Men jaja.

2013-03-21 @ 14:57:09
Postat av: Anonym

Pratar du och Omar mera ?

2013-03-21 @ 16:44:23
Postat av: anonym

tycker nog att du skall läsa igenom bipacksedeln en gång till innan du stoppar i dig så mycket tabletter. Du är verkligen aktiv efter din abort man brukar ju vara ganska sänkt efter att gått igenom en sån sak eller...

2013-03-21 @ 19:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0