Svar

 
Jag har läst på bipacksedeln och den intresserar inte mig ett dugg..
Ja jag är aktiv, jag har en 20 månader gammal son som är överallt och ingenstans, vad tycker du att jag ska göra? Ge upp livet och bara ligga och dö i soffan eller? Men vad vet du vad jag gör bakom stängad dörrar när Loke sover, vad vet du att jag kanske ligger och grinar mig till sömns om nätterna.. Sen så kanske det inte va bara för feber jag tog cidotonen för utan det kanske var för mina smärtor. 
Tyärr jag kan inte ligga sänkt i sängen, jag måste tänka på Loke. Sen är det nog jag har lärt mig senaste året så är det att stanna upp och tänka på saker man har gjort, då blir känslorna jobbiga. Så jag gör fullt ös medvetslös tills jag packa ihop helt! :)

Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Nu blir jag ursäkta språket - fan irriterad!
Vad du än gör så är det tydligen fel.
Du blev tillsammans med Omar och tog Felicia till din dotter - det var tydligen fel.
Du och Omar delade på er - Det var fel
Du gjorde abort - det var fel.
Jag läser din blogg dagligen och nu börjar jag bli trött på alla människor som tydligen vet exakt vad du gör utanför bloggen.

Det känns som att det endast finns negativa människor som kommenterar. Nu läser ju inte jag igenom alla kommenterar som blir skrivna eller så, men det som jag har sätt verkar endast vara negativt.

Du tar emot så otroligt mycket skit från folk och granskas under lupp. Vad du än säger och gör så blir det fel. Jag blir så less. Jag tycker att du är otroligt stark som klarar av allting. Jag hade aldrig klarat det så långt som du har gjort.

Jag hade gett upp för länge länge sen. Kan ju lätt säga att du är en stor inspirationskälla till mig. Du ger liksom en sorts styrka. Bara genom att läsa din blogg så känns det som att allt är möjligt och ingenting omöjligt. Du är otroligt stark och jag önskar dig och Loke all lycka. För det förtjänar ni.

2013-03-21 @ 20:41:43
URL: http://malinviktorias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Även om du inte är intresserad av bipacksedeln så kan det ju vara bra att veta vad man blandar när man är ensam hemma med en liten kille. Tror inte att han kan slå larm ifall det händer dig något. Hoppas att du kanske mår dåligt bakom din stängda dörr, men läser man din blogg så verkar det inte vara så. Skriver ju så öppet om allt du gör hit och dit men inte om dina känslor. :-)

2013-03-21 @ 22:01:16
Postat av: anonym

alltså, bara för att man har gjort abort så behöver man ju inte bli "sänkt" som anonym uttrycker sej. jag gjorde abort för tio dagar sen, är hur glad som helst och nöjd med mitt beslut, eftersom det inte passade i livet just nu. kände att jag var tvungen att skriva en rad för bli så irriterad på folk som tror alla blir ledsna efter en abort.. tar de för givet liksom..

2013-03-22 @ 10:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0