Slarvig

Onsdag den 27 mars 2013, herregud va tiden går fort!? Jag tycker inte det var länge sen det va nyårsafton och så, men attans året börjar väldigt fort alltså och jag hinner knappt med längre. 
Förutom det så har jag blivit extremt jäkla slavrig, tappar bort saker och glömmer saker och ting. Som jag skrev på min instagram här om dagen, jag är glad att dagis finns så jag vet vart jag gör av Loke om dagarna. För några veckor sen så förlorade jag min bankkort och beställde ett nytt, jag var bombsäker på att Loke hade spolat bort det. Men nu är mitt nya borta också, helt borta! Tittar det inte nånstans här hemma, så jag fick beställa ett nytt, tur att killen var snäll och gjorde det kostnatsfritt.. Förutom det så har min bankdosa blivit spärrat tack vare att jag glömt lägga upp den långt så att Loke fick tag på den.. Suck, jag måste verkligen skärpa mig nu!
 
Men iallafall idag så har jag hunnit varit på banken, skickat iväg massa post, skicka tillbaka returer på paket och nu håller jag på och trycker i mig lite lunch innan jag ska på jobbinterjuv runt kl 13 tiden, sen måste jag nog ta en vända till skolan också och prata med de :).
Sen ska jag städa bilen, fylla luft i däcken och sånt skit innan det är dags att hämta Loke på dagis i eftermiddag och ikväll ska jag sätta mig ner och rensa i mitt rum, ut med allt skit och sen rensa bland min papper efter jag har betalat alla mina räkningar för den här månaden.
Men nu ska jag hoppa i ett par anständiga kläder och kladda på ett ansiket innan jag ska åka iväg strax!
Ha en bra onsdag!
 

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej jag har precis startat en blogg och skulle väldigt gärna försöka få folk att börja läsa den! Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer. :)

2013-03-27 @ 19:37:36
URL: http://www.tkochdj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0