Sandaler by Kavat

Även fast man inte kan tro det, så är ju våren påväg till oss (förhoppningsvis). Men snart så börjar nog värmen titta fram och då börjar det bli högtid att kolla på sandaler till sommaren. Förra året hade Loke ett par sandaler ifrån Kavat och i år blir det inga undantag, jag älskar märket kavat. De passar bäst på Loke fötter och jag gillar att de är så pass stadiga och bra. 
Förra året hade Loke ett par blåa sandaler med hela tår och det blir nog samma i år, jag gillar att de har hel tå eftersom att man inte behöver oroa sig ifall de ramlar att de slår upp hela tårna på sig själva. 
Det står mellan dessa skönheter just nu
 
Min favorit är den högst upp till vänter, den är rikigt fin. Den högst upp till höger, nånting sånt liknaden hade Loke förra året. Åh jag har sånt beslutångest för vilka han ska ha i sommar. Vilka tyckte ni va finast? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0