Radikalt

Jag är trött på alla svennebananer som går runt här i trista tråkiga sverige med sina bekväma hårfärger och aldrig vågar testa något nytt. Jag vill göra något radikalt med mitt hår, vända upp och ner på alla när jag går förbi. Jag vill verkligen överdriva och synas ifrån långt håll. Få alla blickar på mig, få alla att tappa hakan och verkligen säga "wow". Mitt hår må va trasigt, slitet, förstört och allt va det kan vara. Men det stoppar inte mig, för går det sönder.. Ja ni då rakar jag av det och sen så köper jag mig en peruk till mig själv! :)
 
 
Jag skämtar inte när jag säger att detta är drömmen, hur snyggt vore inte det?!  Jo helt klart, jag dör! Jag älskar det, jag vill ha det, jag SKA ha det! Mums mums mums, love it! Tjejen till vänster är min favorit och jag vill helt klar ha det! 
Jag älskar det♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0