Mysmiddag

Godmorgon sisådär alldeles för tidigt på en söndag morgon! 
 
Loke vakna till vid halv 7 ryckte och var pigg så det var ju bara att kliva upp, men utan några större problem så va jag uppe och pigga (nästan). Det var ju nämligen sovmorgon för mig som är van att kliva upp runt 4-5 tiden på morgonen, så jag tackar och tar emot de tar ynka timmarna han sov extra idag. 
 
Igår var det iallafall en helt okej dag, vi gjorde inte speciellt mycket, kolla på tv, käkade godis, sen käkade vi en otroligt god mat som bestod av kräftor,ägg,räckor,varma mackor, parmaskinka och till det cocacola. Loke var dock lite skeptisk till kräftorna och trodde nog de kunde bita honom i rumpan, för han vågade inte ens gå förbi de utan att dra upp axlarna under öronen, haha min söta pojke! När Loke hade somnat, kollade jag och Jasmine på film. Det blev onda dockan Chucky och det var det sjukaste filmen jag har sett efter filmen med en tjej vars mutta biter av alla snoppar hon ligger med (DET är en skräckfilm också, updater: filmen heter teeth, sjuk film!).. Men iallafall förstod mig inte riktigt på det här med att Chucky är ond docka och typ ligger med sin sjuka flickvän som också är en docka och de får ett barn.. Hmm dålig fantasi från de som skapade filmen. 
 
Bild från vår mys-middag igår
 
Men idag är det söndag, ny dag och nya möjligheter till att städa enligt mig. Jag har försökt varje jäkla dag att städa, att plocka undan, men jag faller alltid i soffan och säger "jag gör det sen", men det blir aldrig gjort. Mitt rum måste man typ simma i kläder för att ens komma fram till sängen som också för den delen är nerkletad i massa läppstift, tack Loke! Så ja städa skulle inte vara helt fel här hemma, jag måste bara orka göra det också. Loke är ju heller inte så hjälpsam då han har en förmåga att riva ut det jag precis lagt utan, typiskt barn ;).
Sen när Loke har somnat för kvällen, så SKA jag plugga ordentligt. Jag måste göra min uppgifter och lämna in de på torsdag, blir ju tokig på mig själv som aldrig gör det! 
 
Men nu ska jag väcka Jasmine och sätta igång med städningen, sen blir det frukost! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0