Långfredag

Jag kikar in här på kvällskvisten denna långfredag, idag har vi haft en toppen dag med påsklunch bjöds på massor av gott. Turtoduvorna aka min syster och hennes pojkvän Anders va här, jag hämtade bror våran och sen var det klart min föräldrar. Min andra syster och hennes man + barn kommer efter vi hade ätit och så. Vi åt mat, pratade och hade det trevligt tillsammans, som alltid :)
Efter lunchen så skjutade jag upp min bror samt hans två kompisar till Uppsala, då de skulle ut och festa ikväll. 
 
 
Som ni ser så ÄLSKAR min kära syster att vara med på kort och nu är hennes stora kärlek för evigat på kort! Det är så härligt att se de tillsammans, de är verkligen perfect match för varandra, så underbart att se! Man ser verkligen hur lycklig My är med Anders, vilket gör mig så himla glad eftersom hon endast förtjänar den bästa i sitt liv och Anders är det! Sen är han dessutom super trevlig och gullig, vilket gör allting ännu bättre! 
Men förutom turtoduvorna så var dagen väldigt trevlig och jag ligger nu och nattar min gris i sängen. 
 
 
Glad påsk på er allesammans! :)
P.s kan för övrigt meddela att jag blivit moster igen, för 5:e gången nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0