Jag ♥ Barnvagnar

Fick en förfrågan om jag kunde visa alla vagnar jag har/haft och självklart kan jag göra det! :) Jag älskar ju vagnar som sagt och har hunnit haft några stycken under tiden som gått med Loke..
 
 
Dessa är de vagnar jag har haft med Loke, sen har han ju åkt bugaboo cameleon, men nu lutar det åt att införskaffa en bugaboo bee+ till sommaren. Eftersom jag nästan aldrig kör vagn, så måste jag börja sälja av mina vagnar. Så en sommar vagn blir bra det här året, nästa år blir han tre och då är han inte i behov av en vagn alls. Så vi ska nog åka och testa en bugaboo bee+
Om jag ska rekomendera en vagn av de jag har haft, så måste det nog bli brio go. Den är hur skönt som helst att köra, den har bra utrymme i både ligg och sittdelen, den är lätt att fälla ihop och den blir rätt liten när man fäller ihop den. 
Men mitt bästa tips är att åka och provkör, man är gravid i  9 månader, så man har mycket tid på sig att ändra och byta smak. Så test kör många gånger så ni verkligen är säkra på att ni just vill ha den vagnen.. Jag har byt vagn alldeles för många gånger och jag bör nog sälja av mina vagnar nu eftersom Loke inte kommer åka så mycket vagn mera och flera barn är inte först om några år enligt mig. Så jag säger bara det, TESTKÖR i 8 månader innan ni bestämmer er! 
Men jag har nog införskaffa bästa barnvagnen på länge och den är stor, rymlig och den tål en hel del, jag har införskaffat mig en volvo 940, årmodell -97. Hade ingen aning att den kunde rymma så mycket skräp eller shopping kassar utan att den viker sig. Införskaffad ifrån min kära far!♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0