Fyrtio-graders-feber

Det blir en stanna hemma vecka igen, igår kväll frågade jag Loke ifall han skulle till dagis, en halvtimme senare var febern tillbaka och kl 4 imorse så hade han 40 graders feber.
Så jag funderar på om vi ska förbi doktorn, men det känns inte nödvändigt eftersom när han har alvedon i kroppen så är han sitt vanliga jag, som springer runt och busar som en knäppis. 
Blir det inte bättre veckan så får vi nog ge oss iväg till doktrn, men just nu så känns det inte i behov eftersom hans allmänt tillstånd är alldeles för bra för att de ska vilja göra något åt det ändå. 
 
Så eftersom vi ska vara hemma idag, blir planen att åka till Ikea, tvätta av bilen i gör det själv hall, sen gå prommenad och sen så ska vi bara ta det lugnt hemma och ikväll blir det nog pannkakor eller om det blir det till lunch :).Vi ska barra mysa och hoppas på att feber försvinner snart, så tröttsamt eftersom jag inte kommer nånstans med mina skoluppgifter eller min praktik. Men vad gör man inte för sin älskade son♥
 
Tänkte bara svara på en fråga, som undrade hur långt gången jag var och för att klar gör allting, så va jag bara i vecka 7-8. Min "stora" kula berodde mycket svullnad och sen bruka man bli större med andra barnet. 
Men nu ska jag ta min lilla kille och äta frukost till en bra film i vardagsrummet!
Ha en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kan du lägga upp bilder på alla vagnar som du har/haft och skriva vilken du skulle rekommendera. Tack i förhand. :)

2013-03-18 @ 11:31:13
Postat av: Anonym

Ska du verkligen ta ut Loke när han har 40 graders feber?

2013-03-18 @ 23:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0