Frisk igen

Igår blev det inte så mycket bloggning, jag mådde jätte dåligt igår. Vakanade med värsta förkylningen och sen på eftermiddag kom min feber, 40 graders feber bara sådär. Kunde inte röra mig i huvudtaget, jag fick hälla i mig 4 citodon och 2 voltaren för att ens va vid liv.
När Loke hade somnat så somnade jag också lite grann, sen vaknade jag vid 22 igen och då kom "magsjukan" värsta jag varit med om. 
 
Men imorse när jag vaknade var det som om igår kväll inte ens existerade, jag mår inte alls dåligt,ingen feber, ingen spya. Förkyld dock men ingenting som inte går att hantera! Helt sjuk att jag från inte kan röra mig till att må super bra igen.Så jag har hunnit städa utan lite grann i vardagsrummet, samt dragit igång en tvättmaskin som jag måste gå och hänga upp strax för att dra igång nästa :).
 
Måste ta mig till Stinsen också, så ska passa på att göra det under dagen, ska hämta ut ett paket också. Sen håller vi tummarna att jag får mitt OKQ8 kort så jag kan tanka min kära bil idag också. Jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, har inte så mycket att berätta eftersom dagarna är detsamma så länge jag och Loke är sjuk, funderar dock på om han ska gå på dagis imorgon en stund. 
Men nu ska jag fixa min tvättmaskin och sen fixa disken här hemma
Ha en bra onsdag 

Kommentarer
Postat av: Ella

Du vet att det är opiater i citodon va?? Samma ämne som är beroendeframkallande i heroin. Kanske inte så smart att trycka i sig 4st när man har sin son hemma!

2013-03-20 @ 23:15:28
Postat av: Ella

Du vet att det är opiater i citodon va?? Samma ämne som är beroendeframkallande i heroin. Kanske inte så smart att trycka i sig 4st när man har sin son hemma!

2013-03-20 @ 23:20:10
Postat av: Ella

Även kallat kodein... Du kan ju googla.. Kodein(opiater) är oerhört beroendeframkallande.. Och 4st ger dem inte ens på sjukhus.. Så var försiktig!

2013-03-20 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0