En underbar helg

Vilken härlig helg det har varit, i fredags hämtade jag hem min syster och vi gjorde väl inte så mycket, tog det lugnt, käkade godis, god mat och sen kollade vi på film.. Men på lördagen så började vi dagen med att städa lite grann, plockade ordning på en del. Sen åkte vi och möte upp min tjejkompis Sophie samt hennes lillesyster i Flemingsberg, tog oss till naturhistoriska riksmusemet och Loke var så överlycklig att springa runt och kolla på alla uppstoppade djur överallt, ordet mamma upprepades runt 1000 gånger när vi gick där :). 
Efter museet så åkte vi och lämnade Sophies lillesyster och sen åkte vi mot Märsta, Sophie sov över här och vi satt och prata hela kvällen om allt möjligt, vilket var verkligen super trevligt! 
På söndag skjusade jag henne till tåget så hon kunde och jobba, sen åkte jag hem och plockade lite grann, kollade på film innan jag skjutade hem Jasmine. Efter det möte jag upp Sophie och vi gled runt hela stan innan hon skulle åka hem till Dalarna igen :)
 
Det är helt galet egentligen, jag lärde känna Sophie via facebook och kik typ, hon har läst min blogg ett tag och sen har jag haft henne på instagram! Rätt overkligen att lära känna folk via internet och Sophie är verkligen en klockren tjej, har nog aldrg skrattat så mycket i hela mitt liv som jag gör när hon fäller sina helt otrolig kommentar, haha hur skönt tjej som helt :). Jag måste helt klart ta mig upp till henne snart, helst redan igår! Loke grina igår när jag sa att hon hade åkt hem, han blev verkligen jätte ledsen min grabb. haha som hon säger hon är "kvinnan som pratar med barn"  
Men det är helt klart att jag inom snaaaaar framtid kommer packa in mig och Loke i bilen och dra upp till dalarna och se hur hon bor :)
Men just ikväll ska jag bara sitta i soffan och vänta på att mina föräldrar kliver innan dörren, de landar runt halv tolv så jag SKA hålla mig vaken hela kvällen :)
 
Men ni får ha en bra måndag kväll :)'
En liten Loke påväg från dagis idag.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0