Chokladdoppade jordgubbar♥

Godkväll!
Vilken härlig onsdag det har varit idag, iallafall för mig och Loke. Imorse så myste vi bara en hel del innan vi beslutade oss för att åka till Stinsen, lämnade tillbaka lite kläder och införskaffade andra, sen fick Loke klart något också, men inga kläder faktiskt, utan han fick välja tre djur i från BR. Jag fick en sån glad kille när vi gick därifrån, jag ska visa er hans djur nån dag. 
Annars så har vi sätta idag, fixat och donat. På måndag kommer mina föräldrar hem och det måste vara TIPP TOPP innan min kära mor kommer in innan för dörren, annars så lär hon jaga mig med yxan runt huset, det är min älskade mor det ;)
 
Loke sover sen ett tag tillbaka och jag sitter i soffan med ansiktsmask och äter jordgubbar doppade i choklad, men jag ska hoppa in i duschen strax, sen ska jag bänka mig framför tv :)
Imorgon blir det en tidig morgon, Loke ska till dagis och jag ska till gymmet för första gången på FLERA veckor, skiter i min jäkla förkylning just nu. Sen ska jag städa bilen och tvätta den imorgon, springa förbi banken, skicka tillbaka kläder, göra retur på massa paket, ringa runt lite till olika saker, sånt man bara kan göra ordentligt när barnen inte är i närheten, så passar på imorgon eftersom jag är sjukskriven hela veckan ändå. 
men nu sk jag ta och hoppa in i duschen, innan masken trillar av! 
Ha en fortsatt bra onsdagkväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0