15 mars 2012

Min älskade skatt, du förgyller mina dagar ♥
 
Ibland blir det inte alltid som man tänkt sig, jag var så inne på att städa igår kväll. Men istället somnade jag bredvid Loke efter att vi hade varit på lägenhetsvisning. Vaknade upp klockan ett och då var det ju bara att somna om igen, så det får bli idag stället. 
För övrigt så lägenheten JÄÄÄÄÄÄTTE fin, hoppas att ingen alls är intresserad så jag får den, perfekt till mig och Loke, så jag vill ha den. Loke verkade trivs för han ville direkt klättra upp i soffan och kolla på tv, knäppa unge! Så måndag eller tisdag borde jag vet hur det har gått, så nu får vi hålla tummarna för vår del. 
Annars idag ska vi börja klä på oss och sen åka iväg till myrorna, förbi läkaren en snabbis och göra en grej och sen hem till syster.
Men ni får ha en toppen fredag! 
 

Kommentarer
Postat av: mari

hur ska du göra med den nya graviditeten som du skrev om i den andra bloggen? ska du behålla barnet?

2013-03-15 @ 12:44:49
URL: http://mammatillwiggo.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Varför har du och Omar gjort slut?

2013-03-15 @ 14:37:55
Postat av: mamma till Olivia

Fina Loke :-)

2013-03-21 @ 21:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0