Norge

Jag tänkte överraska med ett kort inlägg från mobilen, jag vet att det är evigheter sen jag sist skrev, en månad för att vara exakt :)
Livet rullar på som vanligt, livet är helt underbart och jag är otroligt lycklig just nu :)
Jag har kommit till en plats i livet där jag bara njuter till max just nu ♥

Vad har hänt senaste tiden då?
Oj det har hänt så himla mycket på sista tiden, knappt så att jag själv hinner med, haha men det är härligt :). Jag har träffat en kille, en underbar kille som gör mig så lycklig. Loke går på dagis som vanligt och jag har fått ett jobb, äntligen! :)
Största förändringen är nog att jag och Loke ska flytta, vi ska lämna vår trygghet och flytta ner till Växjö, 50 mil hemifrån :)
Vi ska flytta till min älskade pojkvän, vilket kommer bli underbart♥
Om allting går som planerat så lär vi
ha flyttat redan i höst, så nu håller vi bara tummarna :)

Annars så är allting i sin ordning och jag trivs så jäkla bra med livet nu :)
För övrigt så är jag påväg till Norge med min älskad, jag får äntligen åka lastbil och se hur han jobbar, spännande :)
Men nu ska jag vara social med min pojkvän trots att han är osocial ;)♥

Ha det bra så hörs vi längre fram under sommaren :)





Kommentarer
Postat av: Ellen

Då kommer vi bo i samma stad då :) Tips: sök dagis lååååångt i förväg,det är ett helvete att få dagisplats här och det sköts ganska dåligt.

Vi sökte och skulle få plats 4 månader senare, vi fick ETT ÅR senare!

2013-06-05 @ 23:10:06
Postat av: Anjo

Så glad att allting verkar vara bra nu :))
Och för övrigt . . skojjar du?? xD Jag pluggar i Växjö så bor där . . när jag pluggar som sagt :] Grymt!

2013-06-07 @ 15:46:44
URL: http://anjo.webblogg.se
Postat av: Ellen

Heter han Joakim förresten? Tycker mig känna igen honom.

2013-06-18 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0