Jobb

Allting går otroligt bra just nu, skönt det! Midsommar har redan passerat och det var inget speciellt om jag ska vara ärlig :), firade midsommar med Pontus familj och de är hur gulliga och härliga som helst :).
Åkte ju ner redan i torsdags till hans föräldrar, då han hade Norge körning inom jobbet så han kom inte hem först midsommaraftons kväll, men det gick ju bra ändå. Satt hemma med hans familj och käkade god mat och drack vin, har inget att klaga på :)
Men nu är det en ny vecka och jag hade planer på att åka hem i veckan, men det blir ändring på det. Jag har nämligen fått jobb, så imorgon är det första dagen på nya jobbet och jag är rätt så taggad samt nervös, alltid nervös att börja nytt jobb :). Det känns bra att det rullar på med jobb också, jobbade hela förra veckan på dagis så lite pengar rullar ju in på kontot iallafall.

Just nu sitter jag och väntar på mina älsklingar som är iväg och köper pizza, ingen blev riktigt mätt av middagen så då lyxar vi till det lite grann :)
Men jag ska ställa mig och diska medan tiden ändå finns, så vi får höras :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för jobb?

2013-06-26 @ 09:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0