Torsdag

Godmorgon eller ja vi har varit uppe sen klockan 6 när P stack till jobbet, lite smått drygt eftersom jag spenderade halva natten i Lokes säng med någon som ansåg att peta mamma i ansiktet var roligare än att sova.. Klockan 4.15 så fick jag äntligen gå in till min egna säng och sova, men det var fan inte länge.. Så humör är fasiken inte på topp just nu, men det ska nog funka ändå! 
 
Idag ska vi iallafall bara vara hemma, vi lär väl gå en sväng till svärmor/farmor under dagen, tanke på att det är det första Lokes säger när han vaknar "åka famor" och tjatar om det tills jag ger mig och går hem till de, haha! :)
Men det ska iallafall tvättas, vika tvätt, diska och ner med lite saker i källaren, får ju passa på att göra såna saker medans jag ändå är ledig och har alltid i världen för att hinna med det :)
Annars vet jag inte vad vi ska göra idag, det blir nog lungt, kanske tar en sväng till badstranden med Loke så han får plaska lite grann i vattnet och leka. Det händer inte så mycket mera annars, så det är lite svårt att uppdatera bloggen bara för att uppdatera. Så ni får ha överseende med att bloggen inte blir så jätte uppdaterad och när det kommer till bilder så tror jag vi har ett problem, min kamra laddare är hemma hos mina föräldrar, vad den gör där för vettigt så är svaret, ingenting alls! Lagom irriterande, men jag ska höra med Jessica ifall hon har en laddare som jag kan låna :).
 
För övrigt så borde Jessica nog dyka upp här vilken minut som helst, hon skulle komma förbi med sin dotter så hon och Loke kan leka lite grann, skönt att lärt känna någon som också har barn och är i samma ålder som mig själv :)
Men nu måste jag avrunda här, ha det så bra! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0