Stockholm --> Norrhult

Nu är vi påväg hem igen efter att ha hämtat mitt flyttlast! :)
Vi va uppe runt kl 2 inatt, sov 5 timmar sen va jag uppe och började lasta in i bilen för att det skulle gå fortare. Jag väckte väl Pontus runt 9 tiden käkade frukost och sen tog vi tag i det sista som va kvar och så. Vi lyckades dock glömma Lokes matstol, suck!! Men vi har hunnit gå en vända på Ikea och träffat min bästa fruga och hennes kille samt son, mysig! Kommer ju sakna henne något galet mycket, finaste Linnea❤

Men vi är i Linköping så vi bör väl vara hemma om 2,5 timme, om jag räknat rätt! :)
Sen blir det ju att bara packa in och börja packa upp allting, spännande! Än har det inte riktigt sjunkit in ännu att vi verkligen är sambos och så, men det kommer nog snart :)
Vi hörs, ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0