Sommar♥

Härliga sommar, underbart väder och hur mysigt som helst :)
Sitter hemma hos svärmor på altanen och röker, väntar på att min man ska ta och komma hem från jobbet snart. Idag är det min sista lediga dag för den här veckan, i helgen jobbar jag dubbel pass så jag börjar kl 5.30 imorgon bitti sen är jag ledig 5 timmar innan mitt nästa pass börjar vid 19 igen.

Imorse så kom farmor och farfar och kidnappade Loke en stund för att åka och kolla på hästar. Så under tiden de var borta, passade jag på att plocka ordning hemma, bäddade rent, handlade och dammsög hela lägenheten så nu kan jag åka och jobba med gott samvete och veta att Pontus inte behöver röra en fena när det kommer till städningen, skönt!
Jag har även varit iväg och badat med Emma, Freddy och Ninni, lagom kallt och skönt i vattnet :)
Vi ska strax röra oss hemåt för att börja med maten, sen blir det fredagsmys ikväll eftersom det är enda kvällen vi har tillsammans :)

Ha en bra fredag kväll♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0