Jobbar nu igen

Godkväll! 
Klockan är närmare runt 19.30 och jag sitter på jobbet för tillfället, jobbar kvällen till 22.30. Inte så jätte kul, men det är helt klart värt det och jag har insett att det är helt okej att jobba och jag trivs faktiskt bra här :).
Idag har jag med mig datorn till jobbet, mest för att få lite andra saker gjort. Jag måste skicka iväg lite mail, lägga in mina jobb pass och lite andra små saker gjort nu när jag ändå har chansen att hinna göra det. 
 
Annars idag så har jag inte gjort så mycket, jag började 5.30 imorse, jobbade tills klockan var 13.45, åkte hem och byte om sen så gick jag hem till svärmor och sov 3 timmar, efter det blev det middag innan det var dags att åka och jobba igen. Pontus har Loke under tiden jag jobbar, han är så duktig med honom att jag blir lite smått tårögd eftersom de går ihop så himla bra och Loke trivs så bra med honom även fast jag inte är i närheten :)
 
Men nu ska jag ta och sätta igång med allting jag ska göra under kvällen, ha bra lördag kväll! :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Var jobbar du och med vad?

2013-07-21 @ 20:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0