Jag är världens lyckligaste ♥

För några månader sen så kunde jag aldrig tro att jag skulle under sommaren flytta 50 mil hemifrån, men imorgon gäller, då går mitt flyttlast hemifrån ner till mitt nya hem, till min egna familj! ♥
 
I april när jag och min tjejkompis tog vår rätt så spontana resa ner till Växjö, hade jag inga förhoppningar och absolut inga förväntningar alls. Jag åkte 50 mil ner och bara såg det som en kul grej,att bara hitta på något galet och varför då inte packa in sig i bilen och bara dra iväg :).
Att jag sen åkte hem på söndag och kände redan efter 1 timme en extrem saknad efter Pontus, kunde jag inte riktigt själv förstå, att jag nästan blev frustrerad på mig själv. Att jag sen på dagen efter satte mig i bilen och köad i två timmar till Jordbro genom stan bara för att få träffa honom några timmar till innan han skulle åka och jobba igen, då är det äkta känslor! :) 
Men att jag efter april har halvt som halvt bor här hela sommaren är galet, jag har varit här konstant och det har varit underbart. Jag har varit hemma och efter tre dagar åkt tillbaka till Pontus för att saknaden har varit för stor♥
 
Men nu när jag sitter här i soffan i den här lilla lägenheten så kan jag nästan fälla en lite tår ner för kinden, det här är sista natten vi spenderar i den här lägenheten, det är helt otroligt om man tänker efter :). När jag tittar åt min högra sida, så ser jag P ligga och sova i sängen och jag känner en sån härlig känsla inom mig. Jag känner mig trygg, lycklig och så himla glad, det finns inte ord som kan beskriva hur bra jag mår med Pontus, han gör mig till världens lyckligast flickvän och från och med imorgon är vi sambos ♥
 
Men nu ska jag krypa ner bredvid P och sova, klockan ringer 5 imorgon bittit och då ska det sista fixas innan jag ska åka ut till svärmor och vänta på att nyckeln till lägenheten kommer så jag kan lasta in lite kartonger och kolla hur det ser ut i den :) 
Ni får ha det så bra, godnatt! :)
 
Du gör mig till världens lyckligaste! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad kul :) Grattis! Den känslan du har måste vara den bästa i världen.

2013-07-12 @ 07:47:31
URL: http://annafannykarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0