full fart

Godkväll
Vilken vecka det har varit, jobbade dubbel helg och sen jobbade jag på måndag kväll, sen fick jag ett jobb pass i onsdag också :)
På onsdag kväll åkte jag till åseda eftersom det är olsmässan, så att passade på eftersom jag var ledig i torsdags. Men igår kväll jobbade fast i norrhult på ett annat jobb och efter jobbet drog jag till åseda igen :)
Åh nu sitter jag på jobbet som vanligt, men ikväll ska jag hem till min älskling och mysa ♥

Jag jobbar hela helgen och sen vet jag inte hur jag jobbar i veckan, men det lär märkas :)
Imorgon funderar jag på ifall vi ska åka in till stan och lämna i min dator på lagning eftersom denna verkar ha sagt upp sig helt, så kan vi passa på att handla lite mat när vi ändå är där :)
Nu vill jag att den sista 75 minuterna går blixt fort, saknar ju min man. ♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ta kort och visa hur eran lägenhet ser ut? Mest lokes rum eftersom du pratade om hur du skulle inreda det förut. Video inlägg vore också kul :)

2013-07-28 @ 16:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0