En bra rubrik, tack!

Godmorgon
 
Det känns helt konstigt att sitter i den nya lägenheten och säga att det här är vårt hem, det har inte riktigt sjunkit in ännu, eftersom det är en stor omställning. Men det börjar äntligen se ut som en lägenhet igen efter att ha varit fullt med kartonger och saker ÖVERALLT. Men det börjar bli ordning på saker och ting, vilket är skönt! 
Loke trivs som fisken i vattnet och leker med sina leksaker hela tiden, han springer runt och är nog väldigt glad att han kan leka ordentligt och röra sig utan att känna sig som en packad sil :). 
 
Men efter 4 dagars ledighet så jobbade jag mitt kvällspass igår, rätt så segt att komma tillbaka. Men det gick bra och jag var väl hemma runt 23 igår kväll, mindre kul att Pontus kom inte med en klarvaken Loke till mig innan han stack till jobbet. Men det är ju bara att le och se glad ut, så vi klev upp efter många kraft ansträningar. Så nu sitter vi i soffan och kollar på barnkanalen, ska strax duka fram frukost på bordet och sen ska jag nog sätta igång och rensa lite kläder, insåg att jag äger rätt mycket kläder ändå :)
 
Sen idag ska farmor passa Loke, så snor jag med mig Pontus lillasyster Emma för en sväng till Ikea och lite andra små rolig affärer, det ska in handlas en byrå så vi får in våra kläder i rummet och sen en matstol till Loke tror jag. Sen får vi se vad jag och Emma hittar när vi är ute och åker, sen blir det hem och packa upp samt skruva ihop skiten, innan jag ska åka till jobbet för att jobba ännu en kvällspass den här veckan, efter ikväll är jag ledig tills helgen, då kör jag dubbel pass både lördag och söndag :)
 
Men nu ska jag ta min gnälliga Loke här hemma, humöret är inte på topp hos någon av oss idag..
 
 
Mina två favorit killar i söndags natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0