3 Juli

Det var några dagar sen jag sist skrev här och det är inte så konstigt, jag hinner inte med dagarna längre. Tiden springer iväg och vi har hamnat i juli, galet! Men ialllafall dagarna går i ett och det blandas med jobb och ledig dagar i mellanåt, så bloggen ligger lite på is sådär tills jag kan lägga fokus på den helt och hållet :)
 
Igår så städade jag lägenheten och fixade här hemma i lägenheten innan vi drog till svärmor/farmor en stund på dagen, för att bara umgås och ha trevligt :). Jag drog med mig Rasmus (Pontus lillebror) hem för att kolla på film och bara ta det lugnt, hatar att sova ensam i denna lägenhet så han intog soffan under natten, somnade inte först kl va typ 3 efter att ha kolla på serien tusenbröder hela natten lång :)
 
Idag har vi inte gjort speciellt mycket, vi åkte till svärmor/farmor imorse eftersom min mamma skulle komma och hämta Loke. Så nu är Loke med mormor en hel vecka för att mysa lite grann innan vi flyttar på hel tid, efter Loke hade åkt så kröp jag ner i sängen hemma hos svärmor och deppade lite grann. Lite jobbigt att släppa iväg Loke så länge, men det blir nog bra efter det så gjorde vi inte speciellt mycket utan vi käkade bara middag och sen så drog jag hem till lägenheten och fixade ordning eftersom Pontus kommer hem snart, halvdan (killkompis) är här och gör mig sällskap eftersom han ändå inte hade något att göra :)
Jag ska strax hoppa in i duschen innan Pontus kommer hem, sen blir det sängen för imorgon ska jag med mitt hjärta till Norge, bara för att jag kan liksom :). I helgen ska jag jobba och slita, kvällspass 19-22.30, rätt lungt och skönt,  jobbar både lördag och söndag. Jag jobbade förra helgen också för första gången, så nu är jag uppbokad fram till och med den 18 augusti :) Sen så händer det inte så mycket mer i veckan, det blir nog mest lugnt och eftersom vi inte kommer hem först på fredag eftermiddag till Växjö igen, det blir nog bra det ändå..
 
Angående bloggningen så kommer jag fortsätta, men det kommer inte bli varje dag och inte så jäkla ofta med lite grann iallafall. Så att min familj hänger med vad som händer i vårt liv 50 mil ifrån de, men som sagt så kommer det bli bloggning lite sådär och nån gång ibland. 
Annars så är det rätt lugnt i vårt liv, Loke fyller 2 år om 5 dagar vilket är HELT galet. Men vi kommer fira honom nästa helg tillsammans med Pontus lillesyster, men det blir nog bra ska fixa ihop något riktigt bra för honom :)
 
Men nu måste jag hoppa in i duschen, ha det bra så länge! :)
 
 
Världens bästa man som lagade middag till mig halv elva på kvällen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0