2 dagar kvar

Godmorgon eller rättare godnatt, jag vill bara dö för tillfället. Man vet att man lever när man ligger under två täcken och skakar, kliver upp och drar på sig mjukisbyxor och fetaste tjocktröjan man kna hittat och sen lägger mig under täckerna igen och fryser ändå. Då vet man att man har närmare 40 graders feber och man vill bara glömma att man ens vaknade :).
Men det är bara kliva upp och hoppas på att alvedonen samarbetar med mig eftersom jag ska jobba ikväll idag, puuh vet inte hur jag ska orka, men det är bara bita ihop :) Det är sista jobb dagen för den här veckan, sen tar jag fyra dagar ledigt innan jag gör 6 jobb pass nästa vecka, men dessa fyra ledig dagarna lär bli något helt annat än ledigt, på fredag åker vi upp och hämtar mina sista saker och Lokes sista saker, hoppas bara allting går fort och bra :) 
Sen blir det ner igen på lördag och kasta in min saker och sen hämtas Pontus saker, men det ska nog gå bra, det är ju tur att vi är ledig tills måndag :)
 
Men iallafall idag ska jag passa på att åka ut till svärmor och fixa det sista med bordet och stolarna som vi har målat, så tänkte göra det sista innan jag ska sticka iväg till jobbet i eftermiddag. Men nu ska jag passa på få i mig lite frukost innan jag avlider av febern här hemma! 
Just nu får ni har förståelse över att bloggen får vila lite grann de närmaste dagarna som kommer eftersom flytten kommer ta en hel del tid och allting måste få ta sin tid :). 
 
Ha en bra onsdag :)
 
Min fina lilla kille fyllde 2 år i måndags
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0