Med sorg i ♥ ger jag upp..

Jag vet inte ens hur jag ska på börja ett inlägg längre, jag vet inte ens vad jag ska skriva nu mera.. Dagarna är typ detsamma, Loke går på dagis och jag gör absolut ingenting om dagarna förutom att fundera på vad jag ska göra med mitt liv, jag letar jobb och typ letar lite mer jobb om dagarna. Igår skickade jag ut 11 ansökningar via hemtjänst, väntar på mina polispapper så tappert jag bara kan. 
Men annars är det rätt dött, jag är rätt nöjd med livet om jag bara visste hur jag ska göra med det. Jag har kommit ner i någon svaka, där jag inte vet vad som är intressant längre, jag orkar ingenting, vill inte göra något annat än att glida runt om dagarna och bara leva livet med Loke.. 
 
Jag vet inte vad jag ska skriva, det har tagit mig en timme att krysta ut de här raderna. Det finns ingeting att skriva längre, förut var bloggen mitt ALLT. Jag älskade att skriva om all utveckling Loke gjorde, allting som hände, allting som pågicks i mitt liv. Men nu är det inte lika kul längre, Loke växer för varje dag som går, jag växer som människa och vi har vårat liv här i världen. 
Jag kan inte berätta mera om mitt liv än va jag har gjort. Jag är 18, jag fyller 19 i år och jag lever mitt egna liv nu för en gångs skull. Som jag skrev sist så trivs jag med livet för första gången på många år. Jag har underbara vänner, härlig familj, en underbar son och så, jag kan inte begära mera i mitt liv och nu vill jag bara leva det fullt ut och inte känna någon ånger här i livet! 
 
Jag vet inte längre, men jag tror helt enkelt att jag lägger ner bloggen fram tills hösten. Om jag känner ett större sug av att blogga då så återupptar jag bloggen i augusti/september, jag lär säkert kasta in någon sommar hälsning under månaderna som går. Men iallafall om ni inte hört något ifrån mig i slutet av september, så lär ni nog inte göra det heller. Då är detta det sista inlägget ni får ifrån mig! 
Så länge så får ni ha en bra vår och sommar, NJUT av livet nu för det ska jag göra! :)♥
 

Instagram från senaste dagarna!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte ha frågestund ?

2013-04-10 @ 20:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0