Glöm inte!

Ni får ju inte glömma frågestunden som avslutas exakt om en vecka nu, så fråga på nu när ni har chansen att få veta precis ALLT ni vill ha reda på. Det är bara att ösa på med frågor nu, någon fråga som ni länge velat haft svar på  måste ju finnas inom er, så sätt fart nu! 
Så medans ni bara trycker in med frågor, ska jag ta Loke och sova middag. 4 timmar sömn på sin höjd inatt, men åh gud va det va värt det! Hade en super bra fredag igår, lagom trött när jag ramla innan för dörren runt halv 4 imorse. Men iallafall efter vilan ska jag åka och gymma, fetet måste bort ju! Familjen planerar pizza kväll, själv lär jag svänga förbi affären för att svänga ihop en sallad, vägrar bli fet på pizza och kebab, urk!
 
Men kom ihåg nu att ställa frågor, sätt fart, jag tvingar er helt enkelt!
 
En bild på mig och min käraste lilla systerson Colin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0