Dålig uppdatering..

Godmorgon, det var några dagar sen, rättare sagt närmare 5 dagar sen jag bloggade sist. Varför? Jag har fått vissa order om att inte blogga, så jag har inte haft så mycket att skriva heller. Sen är inte bloggen lika rolig som den var för 6 månader sen, det händer ju nästan samma saker varje dag, men ibland händer det lite olika och allt kan jag inte berätta om, jobbigt va?!  
Men det är inte lika kul att blogga längre helt enkelt, Loke växer för varje dag som går och har massa hyss för sig, han lär sig något nytt från varje dag på dagis och han är himla go min grabb. Men förhoppningsvis så kanske jag får tillbaka bloggsuget så fort jag har lite fräscha bilder och när våren har kommit med lite värme också. Så ni får väl helt enket leva med att bloggen suger lite lätt sådär..
 
Men iallafall igår var jag ifall barnledig, drog en vända till stan och vidare till Skärholmen eller rättare sagt vårberg, tog en cigg (ja jag röker) med en tjejkompis, följde med henne hem och umgicks med henne och hennes dotter, så söt dotter!! :). Efter några timmar där så drog jag vidare till skärholmens centrum, väntade på att Sophie skulle vara framme i flempan, så jag möte henne där och sen så hängde vi lite där, träffade hennes killkompis.. Runt 23 gav jag upp och satte mig på tåget hem till Märsta, möte en annan tjejkompis för en cigg så släppte jag av henne påväg hem och några kompis, sen åkte jag och kröp ner bredvid min älskade Loke. Bra fredag kväll helt enkelt, skönt att vara lite barnledig. 
Idag så vaknade Loke runt 6 tiden, skit kul eller inte.. Men det var bara att kliva upp liksom, inte mycket till val. Men idag ska vi in till stan igen, träffa Sophie igen och vara lite med henne medans hon ändå har rast i 3 timmar, passa på när man väl kan, eftersom vi ändå bor en bit ifrån varandra :)
 
Annars då så rullar livet på som vanligt, väntar spänt på att jobbet ska ringa in mig och vilja ha lite vikare! Jag är nöjd med livet just nu på väldigt länge, jag är liksom kär i livet för första gången på mååååånga år. Jag trivs, jag trivs med vart jag står i dagens läge även fast jag kan stå fast och hoppas på lite overkliga saker, men jag vill så gärna. Jag är inte redo att släppa taget om det ännu riktigt, men en dag, nån dag ska jag väl ta och göra det, om kanske någon månad eller så.. Det märks! 
Något nytt som händer i livet? Nja inte för tillfället, eller jo jag har avbokat resan tilll Mora, ekonomin tog en vändning, sen är det väl bara att jag ska göra hårförlägning den 15 april, LÄNGTAR MYCKET! Annars är det faktiskt rätt lugnt, jag träffade Linnea här i onsdag, jäkligt kul faktiskt att vi kan prata och träffas igen :) 
 
Men nu ska jag göra något helt ovettigt innan jag ska klä på Loke och mig själv.
Ha en bra lördag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för jobb? :)

2013-04-06 @ 18:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0