annandag påsk

Godmorgon
Här hemma har vi redan varit vakna sen klockan 6, inte direkt ovanligt om ni frågar mig. Idag är det sista dagen på påsken och hur skönt är inte det, trött på alla lovdagar, jag vill ha tillbaka vardag så att allt går mycket fortare! 
Påsken har varit helt okej, men igår spenderade vi morgonen på akuten då Loke har fått krupp hosta. Så han fick andas in luftvigande och det blev betydligt bättre :)
Efter akuten så hände vi inne på kungsholmen medan min kära mor jobbade, jag och Loke drev runt och kolla i de affärerna som faktiskt var öppna, jag fyndade en väska och en tjocktröja på stadsmissionen för 80 riksdaler. Hur mycket älskar man inte sånt?  
 
Förutom det så kastade jag ut äckliga människor ur mitt liv igår, såna som inte betyder något och aldrig har gjort och sen såna som har bevisa att man slösa ett helt år på de helt i onödan, usch! Avskyr att man kommer på efteråt att de är helt enkelt värdelösa och man har verkligen funnits där och slösa så mycket tid på skiten.Så nu är de människorna ute ur mitt liv totalt, skönt och jag kan slappna av och leva mitt liv precis som jag vill utan att behöva tänka mig för att någon kan bli sårad. Men det är skönt att man har insett vilka som är vänner och vilka som är falska, jag tackar då gudarna att jag har träffat Sophie, vilket klockren brud alltså! :) För övrigt så drar jag ju till Mora om 11 dagar, ska bli så kul att få se hur Sophie har det ;). Jag längtar säger jag bara, Loke ska vara hemma hos mormor den helgen, så jag kan ladda upp batterierna! :)
 
Annars idag vet jag inte vad vi ska göra, det står mellan antingen att träffa Ben, åka till syrran eller dega i soffan hela dagen lång. Sängen lockar rätt mycket, men rätt tråkigt till slut. Det är ju dessutom 1:a april idag, hur många kommer dra med skämtet om att de är på smällen? Har nog redan läst ett par tiotal på facebook, folk har dålig humor alltså.. 
Men nu ska jag ringa en tjejkompis till mig och snacka lite skit med henne om andra fula människor! 
Ha en bra måndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0