Älskade ni!

Eftersom detta inlägg kommer bli mitt sista på ett bra tag, så vill jag bara tacka två viktiga och underbara personer i mitt liv som har gett mig ett enormt stöd under de här 2 åren som har gått! 
 
Jag vill tacka mina underbara föräldrar, min mamma och min pappa! 
För att ni har varit ett enormt stöd under de här två åren som har gått med Loke, som alltid har lyssnat på mig och hjälpt mig. Jag vet att jag är rätt otacksam när det kommer till att säga tacka, jag vet att jag är rätt grining om dagarna och glömmer bort hur mycket ni två ställer upp för mig och hjälper mig med allting. 
Jag vet att jag sällan säger tack för allting som ni gör för både mig och Loke! 
Men ni ska bara veta hur tacksam jag innerst inne är att jag har er två och jag är så glad just nu två är mina underbara föräldrar även fast ni ibland kan vara skit jobbiga! 
 
Förlåt för alla gånger jag är otacksam, jag lovar att jag ska skärpa mig eller iallafall försöka bättra mig för er skull! Men ni ska ha ett riktigt stort tack för ni är de bästa i hela världen! 
 
TACK min älskade föräldrar, jag älskar er otroligt mycket! 
Tack för allt stöd, för all hjälp och för allt ni gör/gjort för mig och Loke! 
Utan er hade jag nog aldrig lyckats de här två åren! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0